Over strategie

Missie, visie, meerjarenplan, verdienmodel, positionering, organisatie, budget: allemaal essentiële bouwstenen voor een solide strategie, mits deze onderling goed op elkaar zijn afgestemd. Bij het uitwerken van deze bouwstenen en de vertaling in plannen kan ik helpen.

Ik begrijp de achterliggende wensen van structurele groei, marktaandeel, klanttevredenheid en/of winst. Samen met directie, management en andere stakeholders werk ik dit uit in een pragmatische (marketing) strategie, eventueel met marktonderzoek en uitwerking naar roadmaps.

Focus!

Keuzes maken is niet altijd makkelijk. Is er een gedegen analyse gemaakt en zijn er scenario’s gemaakt of is het meer een onderbuikgevoel over wat en hoe het anders moet? Als jij Happy Klanten ook zo belangrijk vindt, kan ik je helpen.
Het is mijn passie om te ontdekken wat er nog niet optimaal gaat en wat beter en anders kan. Experimenteren, onderzoeken en meten. Want Happy Klanten vormen de basis voor continuïteit en groei van organisaties. Mijn 25 jaar ervaring en kernwaarden zet ik daarvoor graag in. Zin in een persoonlijke kennismaking? Nog leuker! Neem dan even contact me op via 06-39040447.

HAPPY KLANTEN

phonelink

Spiegelbeeld

Wat is de ideale Customer Experience?

favorite_outline

Energiek

Happy Klanten maken Happy Medewerkers.

landscape

Ambassadeurs

Benut de impact van reviews en testimonials.

Whatever the problem be part of the solution

Over NPS

E-commerce en marketing vormen samen de basis van digitale business. Traffic generen en een goede user experience leiden tot conversie naar de juiste actie! Ken je klant en zijn customer journey en speel daarop in met relevante content en call-to-actions.

Omdat technologie en algoritmes zo snel veranderen, adviseer ik meestal om SEO en SEA uit te besteden aan een specialistisch bureau. Zet duidelijke targets en verwachtingen qua ranking, lead generatie en conversie. Manage vervolgens via dashboards op output en kosten/ ROI.

Leo Koning marketing e-commerce specialist management
Menu