Happy Marketing

Growth hacking

Zowel offline als social media marketing, van UX tot marketing automation, bij mij staat het staat het verbeteren van resultaten centraal. Liefst met kleine, innovatie experimenten die groei realiseren.

Customer journey

Weten wat de doelgroep blij maakt en dat toepassen in alle klantcontacten. Een data gedreven Customer Experience als streven. Van SEO en marketing automation, tot NPS en gepersonaliseerde emails.

Over marketing

Missie, visie, meerjarenplan, verdienmodel, positionering, organisatie, budget: allemaal essentiële bouwstenen voor een solide strategie, mits deze onderling goed op elkaar zijn afgestemd. Bij het uitwerken van deze bouwstenen en de vertaling in plannen kan ik helpen.

Ik begrijp de achterliggende wensen van structurele groei, marktaandeel, klanttevredenheid en/of winst. Samen met directie, management en andere stakeholders werk ik dit uit in een pragmatische (marketing) strategie, eventueel met marktonderzoek en uitwerking naar roadmaps.

HAPPY KLANTEN

phonelink

Spiegelbeeld

Wat is de ideale Customer Experience?

favorite_outline

Energiek

Happy Klanten maken Happy Medewerkers.

landscape

Ambassadeurs

Benut de impact van reviews en testimonials.

Whatever the problem be part of the solution

Menu